Har vi ringt dig?

På uppdrag av våra uppdragsgivare kontaktar vi både företag och privatpersoner i marknadsförings- och försäljningssyfte. Vårt uppdrag innebär att vi kontaktar befintliga kunder som har ett etablerat förhållande med vår uppdragsgivare, med syfte att informera om produkter, tjänster och unika erbjudanden.

Har du blivit uppringd och är registrerad i NIX-registret?
Vi ringer normalt inte hushåll som är registrerade i NIX som är ett spärr-register för oönskade telefonsamtal i försäljnings-, marknadsförings- och insamlingssyfte. Om Ni finns registrerade i NIX och ändå blivit uppringd av oss, beror detta oftast på att du är kund, eller nyligen har varit kund, hos vår uppdragsgivare. För mer information om NIX och vilka regler som gäller, klicka här!

Du svarar men det är tyst i luren?
Ibland kan det förekomma tekniska störningar på telenätet eller i systemet trots att Abonnera använder mycket modern teknik som nästan är felfri. Den stora mängd samtal som vi hanterar under ett år kan ibland resultera i ett ”tyst samtal” som innebär att samtalet felaktigt har kopplats fram, trots att det inte finns någon tillgänglig hos oss som kan svara.

Vi beklagar om detta skulle ske, och skulle därför uppskatta om du hör av dig till oss. Skicka ditt namn och telefonnummer med en kort beskrivning av ditt ärende via formuläret här intill eller som e-post till: info@abonnera.se Då kommer vi att göra en felanmälan och rätta till felet så att det inte upprepas igen.

Synpunkter
Vi är mycket angelägna om att åtgärda de fel som tyvärr kan förekomma. Därför är din åsikt viktig för oss. Vi tar tacksamt emot både ris och ros. Skicka ditt namn och telefonnummer med en kort beskrivning av ditt ärende via formuläret här intill eller som e-post till: info@abonnera.se

Välkommen att läsa mer om dina rättigheter och vad lagen säger, samt vart du kan vända dig om du anser att Abonnera inte kan lösa problemet som du upplever. Klicka här!

Kontakta oss

10 + 1 =